..

28 Nisan 2015 Salı

M. ile yolun sonu



Onun açısından her şey yolun da gibi  görünse de benim cephe için aynı şeyler söylenemezdi seyirci. Başarısız iki uzun ilişki sonrasında içimdeki şeytan çoktan ortaya çıkmış ve ne yazık ki bedelini M. ödüyordu. Daha nice m. lerde ödeyecekti.

İçim sıkılıyor M. nin bana sürekli iyi davranması resmen gözüme batıyordu. Bi hata yapsa da gidişimi kolaylaştırsa diyordum ne yalan söyleyeyim.

Yapmadı !!

Gençliğin en güzel yıllarını saçma sapan adamlarla geçiren  ben tam da evde kalmış bir modda neden böylesi ile karşılaşırım ki !! Şansıma sıçayım. 

Özel not : Saçma ve sapan olan adamların içinde hayatımın aşkı olan Klark yok bilesin seyirci Bilakis o bir efsaneydi :P Belki bi gün anlatırım :))

Neyse işte böyle boktan bir durumun içindeydim. Yetmiyormuş gibi bir de aynı mahallede oturmak tam işkenceye dönüşmüştü. 

Off Menen offf böyle olmayacak al karşına konuş diye başımın etini yiyen kuzen de cabası. Söylemesi kolay .ötüm yese konuşucam da yemiyor işte ile biten cümleler büyüdü büyüdü ve daha da büyüdü.. Yerini ölmek istiyorumlara bıraktı. 

Acaba onu seviyor muyum? Neden ayrılmak istediğimi söyleyemiyorum? Ya bu adam bu kadar iyi olmak zorunda mıydı ? Bir süre böyle kıvrandım durdum bi  fıçı acı biber turşusu yemiş gibi. 

Sonuç

Hiç bir şey söylemedi..
Uzunca gözlerime baktı..
Sonrasında ..
Bolca iyi dilekler ..
Kapısının daima açık olduğuyla ilgili  biten cümleler.. 

Tek kelime bile  edemedim. Sadece sıkıca sarılıp öptüm !!

Uzaklaşırken seslendi 

- Kötü bi insan olmadığını biliyorum Menen


İlerde bu kararımdan pişmanlık duyacak mıyım bilmiyorum  ama bildiğim bir şey var ki üzüldüğüm ilk ve son çapkınlığım bu olacak Seyirci :P

Ne diyor Menenin kullanma kılavuzunda 

Madde 14 : Yol iki yer arası değildir Yer iki yol arasıdır ..  


Öpücük